Baanverhuur

Bij de Streker Survivalrun Vereniging (SSV) beschikken we over een prachtige survivalbaan met veel verschillende hindernissen en obstakels tot een maximale hoogte van 7 meter. Op deze survivalbaan trainen de SSV leden voor de vele survivalruns die door het gehele land worden georganiseerd.

Wij willen ook niet leden van deze voor Noord-Holland unieke accommodatie gebruik laten maken. Op verzoek kunnen wij clinics verzorgen, onder voorwaarde dat er voor begeleiding eigen leden beschikbaar zijn. Dit is mogelijk in het weekend.

De opzet is als volgt : we beginnen met een kleine warming-up en de basis principes van de survivalsport. Hierna zullen we gezamenlijk verschillende hindernissen gaan overwinnen onder leiding van ervaren survivalrunners.  Dit kan in spelvorm en/of teamverband en als het even kan, gaan we ook door de sloten die om de voetbalvelden liggen.  Ook teambuilding behoort tot de mogelijkheden. Bij dit alles staat plezier voorop om er zo een sportieve en onvergetelijke clinic van te maken.

Na dit alles kunt u gebruik maken van onze (buiten)douche gelegenheid.

Voor het gebruik wordt een gebruikersovereenkomst opgemaakt. Klik hier voor de standaard gebruikersovereenkomst.

Kosten:
·         € 7,50 per persoon vanaf 15 jaar. Per 10 personen moet er een begeleider van S.S.V. aanwezig zijn.
·         € 5,00 per persoon 10 tot 15 jaar. Per 7 personen moet er een begeleider van S.S.V. aanwezig zijn.
·         € 15,00 per begeleider.

De kosten zijn per dagdeel = 3 uur. Minimum aantal personen : 6 per clinic.

Contact: Voor vragen of meer informatie kunt u een e-mail sturen naar het adres baanverhuur@ssvsurvivalrun.nl